Consells per un bon descans

Avui us volem donar uns consells per millorar el son, esperem que us serveixin!

  • Anar a dormir després d’un sopar lleuger però sense sensació de gana.
  • No prendre estimulants (cafè, alcohol, tabac, etc..) abans d’anar a dormir.
  • Roba de llit lleugera, confortable i còmoda.
  • Ventilar l’habitació com a mínim 10 minuts diaris.
  • Intentar mantenir una rutina horària tant per anar a dormir com per aixecar-se.
  • Mantenir l’estada en una temperatura de confort òptima entre 18 º i 22 º graus.
  • Mantenir l’estada a les fosques i sense soroll, podem recórrer a antifaços i taps, també podem utilitzar aromes relaxants.
  • Utilitzar un equip de descans en condicions òptimes per al confort (duresa, comoditat, adaptabilitat, etc.).
  • Intentar crear un estat de relaxació abans d’anar a dormir, un bany relaxant, una infusió o bé llegir una mica són accions que l’ajudaran.
  • Fer exercici moderat durant la jornada, mai immediatament abans d’anar a dormir, un passeig diari de 30 minuts ens ajudarà.

Seguint aquests consells evitarem les conseqüències del descans inadequat:

  • Irritabilitat.
  • Falta de concentració.
  • Cansament.
  • Problemes en el sistema immunològic.
  • Lesions musculars.
  • Falta de reg sanguini.
  • Diabetis.
  • Problemes lumbars i cervicals.
  • Risc d’accidents en manejar eines.
  • Major probabilitat d’accident de circulació.

Recordeu: Utilitzar un equip de descans en condicions òptimes per al confort és vital per a un bon somni i una bona salut!

Tags: